Ramadhan

Ramadhan menjelma...menuntut semua umat yang beragama islam untuk berpuasa.diekesempatan ini,aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua..mintak ampun maaf kalo ada tekasar bahasa,teguris ati...xkira melalui lisan atau pun tulisan.Pada yang ada wat dosa ngan aku tu...kire setel la.aku maapkan.hehehehe..harap korang pon begietuu juaaa.

talking bout fasting...jangan lupa lafaz niat puasa korang.kang xpasal2 x sah puasa sebulan.
Jgn tekejut kalo ada lagi diantara kita yang x tau lafaz niat puasa dengan betul..ish,mungkin diorang2 ni bkn xtau..lupe kot.hahaha

meh sini nk ajor....

NIAT BERPUASA RAMADHAN

nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis sanati lillahi ta’aalaa

DOA BERBUKA PUASA
allahumma laka somtu wa bika aamantu wa ‘alaa rizqika afthartu birahmatika ya arhamarrohimin


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA







selamat menjalani ibadah puasa kepada semua muslimin dan muslimat

2 comments:

anap_ilmi said...

chup..niat berpuasa ramadhan itu betul..tp niat berbuka puasa tu mcm xkena..yg sebenarnyer..DOA BERBUKA PUASA..wallahu'lam

ajue said...

lorh..caner leh silap taip nih..hahahha.betul2!