janji sudah dikotakan

Pemberian ikhlas dari encik zul dah diterima...Thank q sho much. Permintaan sudah ditunaikan, janji sudah dikotakan. Sekarang aku memiliki sebuah tetikus berwarna pink. Kiut. Been thinking to give sumting in return...tapi apa yer?

* will figure out sumting :n3sl0_34:


appreaciated!

tadaaa

---------------------------------------------------------

Dah lama rasanya tak buat benda which i named it as "Pleasing sumting surprise" for mr.boifie. Sian dia...been neglecting him all dis while with my crazy messy desire.

Kata kata penting diri yang dilontarkan semalam sangat menyedarkan aku. Maaf!

Aku terlupa...aku tak sedar...

i never really compassionate or anything...
aku sudah mengabaikan sesuatu yang sangat penting.
Hanya pentingkan perasaan sendiri..tanpa memikirkan perasaan orang lain.

It's not that i dont care...

Sumtimes, you make me soooo mad. I feel like wanna throw you in the middle of a war...but than i realize, i'd probably kill myself trying to save you.

Promise to be more responsible after this.:n3sl0_51::n3sl0_51::n3sl0_51::n3sl0_51:

-----------------------------------------------------------------------

Pasal Loan Mara pulak. Betul ke kena bayar sendiri? Aku ingat rumours sahaja...tapi da tebukti.sah..!! dah di debitkan. Banyak wooo, bukan sikit. haha, habislah kalau dapat kat tangan aku.

Belum tentu selamat

Tapi, kalau tak diselamatkan, aku gak yang teruk di kemudian hari. bak kata orang
'' Pokoknya..............................................jangan di tebang'' ha ha ha ha .


Untuk cik tasha yang tak faham..pic diatas adalah rekod loan dari mara. Agak blur. Click to enlarge okeh!
It show that, on 18/2/09 mara dah debitkan rm700 + rm5,500 kat akaun kita.

actually aku pun tengah konpius nih.

we'll find out soon enough okeyh


10 comments:

TashadeNatasha said...

ape cite tu erh?
aku xphm.

TashadeNatasha said...
This comment has been removed by the author.
A j u E said...

pahamkan skali lagi

farish izaryl @izreez said...

aloloo so sweet la mouse die.nk pjam bole huhuu

:: the truth :: said...

aku pong aku ade mouse comey..kaler ijau..huhhuu

loan mara:
ehh pe nieee....xpaham...pe yg kene bayr sndri???adusss..utang banyak nie...mane nak korek duit???

A j u E said...

tgk bole..pinjam no way.hehehhe

yuran pengajina la mek..kan dah kena byr sendiri da skang..mara masukkan duit kat kita...kita byr kat unikl.lebey kurang camtu la

Sogoh said...

cute tu mouse baru ko..hehe

A j u E said...

cute ke?hehehe

^^hekhek^^ said...

persoalannye sekarang...dh msuk ke blom duit beriban riban tu?

A j u E said...

da masuk dol.tp haram sesen xleh pakai