peluk hatiku



arhh tidak.
sekali lagi aku keliru.
keliru keliru keliru.
aku bukan selalu begini..
aku bukan selalu keliru.
kadang-kadang..

arggghhh...tensi!
kalau keliru-keliru macam ni..
aku butuh seseorang.
seseorang...
iya....seseorang.
hanya dia yang mampu merungkai kekeliruan.
tengok muka dia saja, masalah selesai

tapi dia jauh.
jauh disana.
jarak memisahkan kita.
laut china selatan mejadi tembok penghalang paling tegar

kalau tidak,
pasti malam-malam seperti ini
kita akan duduk berbual-bual di Salim's
atau,
paling tidak esoknya,
dia akan temankan aku tengok laut
sambil makan jagung berulamkan air tebu.

sudah aku pikir masak-masak
aku tidak suka.
tidak suka kepada orang yang berotak udang
pemikiran cetek secetik air liur diatas meja
hoi,pegi blah dengan kau.

jangan sakiti aku lagi
aku sakit ke?
aah..mana mungkin kau dapat sakiti aku
aku kan kuat.

kau mana tahu.

buat ketika ini..
hanya lagu lagu itu menjadi penenang
dulu aku ada salinan cd semua lagu lagu itu
sudah hilang, dicuri orang.
sialan kamu!

sesorang pernah kata
hadapi dengan senyuman,
semua yang terjadi biar terjadi,
hadapi dengan tenang jiwa
semua,kan baik baik saja.

herm, kata-kata atau lirik sebenarnya?
apapun ia, terima kasih kepada kamu
ia bisa membetulkan keadaan
back to where its belong!

mahu berborak dengan si jantung hati
mahu mengadu letihnya perasaan
tapi tidak kesampaian
dari pagi membawa ke malam
sibuk memanjang
dah pukul12 baru nak mesej selamat malam.
huh!
4get it.
kamu terlalu sibuk.
malas mahu menganggu.
nanti dikata tak memahami
donia donia..

aku takut sebenarnya.
takut ia akan berakhir
takut ini yang terakhir!

apapun yang sedang aku rasa..
adalah cerita yang tidak bisa dijelaskan dengan kata-kata.

terkubur kekeliruan hari ini dengan hanya sekadar noktah.

3 comments:

suezensuzanna said...

kalo mcm tuh jangan fikir..buat bodoh ja:)....follow the flow org ckp

šä⌊Μ ä said...

uits..lame xshare2 cite..
bile mau lepak sama??
bp kerat je klas ko seminggu??
sorry la beb, hp masuk air laa...
busan2 moh layan kanak2 cni..lame sudah aku xmenjengukk

A j u E said...

:)