pengisian cuti

Cuti cuti ni teka apa cik Paza buat kat rumah?
yerr..selain tidor..
cik paza mengemas bilik.
Dah kemas bilik selongkar almari..lipat semua baju-baju.

Lantai bilikku tidak berjubin hampir 80%.
Tuan rumah cabut nak ganti tiles baru.
tapi sampai sekarang tak berganti-ganti..
ditanya bila mau buat.
Katanya lepas hari raya.

I'm like......what??

nak duduk sampai bila dengan simen-simen ini??

solusinya adalah...
beli tikar getah.
nak beli carpet?
huih...i dont like la kapet kapet ni.
habukzz..

terima kasih la kat Muhammad shukri tahir,
sebab bayarkan tikar getah ini untukku.
ku ajak ke Jusco pun kamu tak bising.
ikutkan sahaja..
aku tunjuk itu dan ini..
Pun kamu turutkan...
aku minta ini...
kamu belikan.
aku minta itu....
kamu kata minggu depan.

haa...tahu takooott..

Hehehe

Berkenaan artikel/entri sebelum ini..
aku ada sedikit amendment : aku sudah tidak benci sama kau. Aku sayang kau sudah.hehehe

Nak dijadikan cerita, aku teruskan projek memanik-manik baju baji kurungku.
Semua beads dan sequin telah dibeli lama..
masa je takde nak sambung buat.

dibawah ni adalah antara koleksi peribadi
hasil tangan sendiri.


yang ni tak siap lagi....inprogress

aku suka hijau ini..


Jun baby....


sisikzzz-my favourite
nak suruh cik paza buatkan?
bukan tak boleh laa dik nun.
sempat ke nak pakai raya?
huhuhu


8 comments:

diana said...

cantek gile!

A j u E said...

a ah..baru aku pasan ianya cantik..chet ;p

suezensuzanna said...

cetsss...ko tlg aku buat manik2 nih boleh?:D

A j u E said...

xmau la..anda berkemungkinan akan menjadi customer cerewet.hhehehe

░♥si lampu neon♥░ said...

wat the helll! you did it ur self? plss cut off ur hand and replace it with mine. kah kahahahahah. i wannnnitttttttttttttttttttt

A j u E said...

nope!
will not gonna replace my gifted hand,especially with u!

kehkehkeh

░♥si lampu neon♥░ said...

oh nooooooooooooo sob2...

then i'll send you my kurungs la..
pls do me a big butterfly with colouful beads for freeeeee....yeehaaa

A j u E said...

butterfly?
wah my fevret..

no money no talk..
kehkeh