surat~


syahdu je aku nengok..xmo aku buat mak aku mcm ni.mintak simpang la jauh-jauh.
da berjaya pun tak guna jugak kalo asik busy je manjang..video saiful nang ni bagi aku da sama level ngan iklan petronas kat tv tu.sila hayati mesej yang ingin di sampaikan ye kawan-kawan.


8 comments:

arjuna said...

sedap gila sore mak bdk2 nih..
hehehe...terasa muda plak

ha..tu la ko paja,jgn nakal2 cam diorg.salu2 la jenguk mak ko yek.huhuhu

A j u E said...

a ah eh..baru aku pasan..sore mak dia best.

aku x nakal la.. mmg aku salu jenguk mak aku pun,tp...mak aku yang paling kerap jenguk aku.hehehe

diana republic said...

aku x dpt tgk pon vdeo nih..xpe la, aku promote donut dd..donut..donut..lalalala

A j u E said...

huishh..mana boleh pomot donat kt sini...

hahahha

wei suma org..donut dd.donut nih masin,toksah beliii

TashadeNatasha said...

si along dewasa, kwn aku
nak tgk, tp server tiade berspeaker..

A j u E said...

oowh yeke..?kim slm kt along ituew..hehehe

eedany said...

sama2lah kita ingat jasa budi orang tua kita...

:)

A j u E said...

betul2....