kompem


Ha....da kompem unikl tercinta start kelas 12hb.maknanya..aku ada masa seminggu tuk berpoya-poya setibanya di KL. buat yang berkenaan....harap maklum.saya mahu anda temankan saya bersiar-siar selama seminggu.
ada paham??
januari masih salekan?
saya nak shopping puas puas
awk jangan risau..kali ni saya shopping kai duit sendirik...
xmo da suh awak bayarkan bil bil saya..
hehehehhe
tapi the next month....u need to pay all the bills okey?
is that clear sayang??
huhuhu...x sabar.

n 1 more thing...
x sabar nak mkn choc kat theobrama!

6 comments:

arjuna said...

huish......kesian beetul yg berkenaan

bankrup!! woooo

A j u E said...

weh arjuna...
ko bila nak ganti balik utang blanja aritu?
haaa...
jgn macam-macam...

pasni aku claim!
kalo x...aku baling kasut.sia sia je mkn kasot terbang mcm bush

kehleh

NaDiaHaNuM~ said...

wahh,best2!sile shopping smpai lebam eyh!hiks..

TashadeNatasha said...

kau tau,
sejak bercuti ni aku sgt rindukan al-caponne,(jco)

even sini ade big apple,
aku ttp jatuh cinta dgn al-caponne..

A j u E said...

tasssaaa..
me tooo
im craving over it!
aku pon x ske big apple..
rasa plastik n over manis

azrin said...

hahaha..kalian2 yg cuti..hambe ngan epa ade makan jco ari 2..wahhhhh..hahaha...;))