KAD RAYA Dari AJUE utk korang

Nak kasi kad ni kad semua orang yang sudi amik......

10 comments:

aToi aziZ said...

smatnye..
dengki meh
lalala~~~

eh, pop up utk komen ni bsau smacam je
bes lo..
huuh huuu

A j u E said...

buat le kad raya yob...leh tmn sambau 1

eedany said...

wawawa... nama akak pun ada dalam list!

yeeehaaa... akak ambil nanti tempek di blog ok.

TQ so much ajue...

:)

razifembi said...

ho ho ho ... dapat kad raya lagi ...

terima kasih . ingat nak balas balik kad raya ..

tapi posmen kata kalau pos arini kad sampai lepas raya ...kikikiki

tak jadi la...(kidding)

apa pun relaxjom ucapkan terima kasih banyak2 kerna sudi berikan kada raya . TQ

A j u E said...

eedany ; sile2....tempek je kt mane2.hehehe

relaxjom ; hehehe...xkire nk kad rye jugak

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

okekkkk..dah hamek kad neh..dan dah hapdate....thanks ye...
Selamat Hari Raya !!!

arjuna said...

aik...!
mana namaku?
diMANA nama aku??
NAMA ku dimana??

sampai ati ko x bg kad kat aku...

De'AdorableHeart said...

ajue! nak kad raye!

A j u E said...

arjuna...ko da bsr,xelok nanges2 nk kad raya.lusa jmp aku.aku bg kad raya..siap ciom2 tgn lg.hehehe

jaja...amik je kad raye tuh.gantung kt umh.hahaa

eSempoi.com said...

mekasih...hehe
slamat ari raye